ایڈسینس ایڈریس کی تصدیق کا پن موصول نہیں ہوا؟ / میں بغیر پن کے اپنے ایڈسینس ایڈریس کی تصدیق کیسے کروں؟ / میں اپنا ایڈسینس توثیقی کوڈ کیسے حاصل کروں؟/ کیا گوگل ایڈسینس تصدیقی پن موصول نہیں ہوا؟

بہت سے ایڈسینس صارفین ہیں جو اب بھی اپنے گوگل ایڈسینس ایڈریس کی تصدیق کا پن حاصل کرنے کے لیے جدوجہد کر رہے ہیں۔ میں یہ بلاگ لکھ رہا ہوں (Google Adsense Verification Pin موصول نہیں ہوا)، خاص طور پر ان لوگوں کے لیے جو ابھی بھی اس فہرست میں ہیں، خاص طور پر ہندوستان میں اپنے گوگل ایڈسینس پن کا انتظار کر رہے ہیں۔ تاہم، یہ دوسرے ممالک میں بھی ایک مسئلہ ہو سکتا ہے.

ہیلو دوستو، اس بلاگ پوسٹ میں (گوگل ایڈسینس کی تصدیق کا پن موصول نہیں ہوا) میں ہم ایڈسینس اکاؤنٹس اور خاص طور پر ایڈسینس ایڈریس کی تصدیق پن سے متعلق مختلف دلچسپ اور مفید سوالات پر بات کریں گے جیسے ایڈسینس پن حاصل کرنے میں کتنا وقت لگتا ہے؟ .

…میں اپنے AdSense اکاؤنٹ کی تصدیق کیسے کروں؟ آپ ایڈریس کی تصدیق کیسے کرتے ہیں؟ میں اپنا گوگل ایڈسینس ایڈریس کیسے تلاش کروں؟ AdSense فی 1000 ملاحظات کتنا ادا کرتا ہے؟ AdSense پن موصول نہیں ہوا؟ گوگل ایڈسینس تصدیقی پن موصول نہیں ہوا؟

…کیا میرے پاس 2 AdSense اکاؤنٹس ہیں؟ گوگل ایڈسینس کے لیے کم از کم ادائیگی کتنی ہے؟ میں بغیر پن کے اپنے AdSense اکاؤنٹ کی تصدیق کیسے کروں؟ میں ایڈسینس کی منظوری تیزی سے کیسے حاصل کر سکتا ہوں؟ کیا AdSense آپ کو میل بھیجتا ہے؟…|Google Adsense تصدیقی پن موصول نہیں ہوا|

…کیا میں اپنا ایڈسینس ایڈریس تبدیل کر سکتا ہوں؟ ایڈسینس کو ادائیگی میں کتنا وقت لگتا ہے؟ تصدیق کی حد کیا ہے؟ اور بہت کچھ ….|Google Adsense تصدیقی پن موصول نہیں ہوا|

جیسا کہ ہم سب جانتے ہیں کہ گوگل ایڈسینس ایڈریس کی توثیق پن رقم کا دروازہ کھولنے کی کلید ہے جو تمام OS صارفین آن لائن اپنی محنت سے کماتے ہیں۔ تو ظاہر ہے کہ وہ سب جلد از جلد اس پن کو حاصل کرنے کے خواہشمند ہیں

اور صارف اس وقت مایوس ہو جاتا ہے جب وہ اپنی پوری کوشش کر کے اس پن کی درخواست کرنے کی حد تک پہنچنے کے بعد بھی ایڈسینس کی تصدیقی پن حاصل نہیں کر پاتے ہیں

گوگل ایڈسینس پن وصول نہ کرنے پر ایڈسینس صارفین عام طور پر کیا کرتے ہیں؟ / گوگل ایڈسینس کو تصدیق کرنے میں کتنا وقت لگتا ہے؟

ایک بار جب انہیں اپنا پن نہیں ملا تو وہ بہترین جواب ملاپ تلاش کرنے کے لیے گوگل پر تحقیق کرنا شروع کر دیتے ہیں۔

ان کی موجودہ صورتحال اور لامحدود مضامین پڑھیں۔ اور خوش قسمتی سے اگر انہیں ان کے کیس سے بالکل مماثل کوئی جواب ملتا ہے تو وہ اپنے گوگل ایڈریس ایڈریس کی تصدیقی پن حاصل کرنے کے لیے تیار اور پر امید محسوس کرتے ہیں۔

اگر آپ گوگل ایڈسینس ایڈریس کی تصدیقی پن کے موصول نہ ہونے کے بارے میں گوگل کریں گے تو آپ کو اتنے سوالات ملیں گے جیسے کسی کو 15 دن گزرنے کے بعد بھی پن نہیں ملا، کسی کو چار ہفتے گزرنے کے بعد بھی پن نہیں ملا۔ کسی کو دوسری اور تیسری کوشش میں بھی نہیں ملا۔

تو یہ سب کچھ ہونے کے بعد چند لوگوں نے گوگل ایڈسینس کے ذریعے پیسہ کمانے کا یہ تصور چھوڑ دیا اور کچھ اور تلاش کرنا شروع کر دیا اور کچھ لوگ اپنا مسئلہ حل کرنے اور رابطہ کرنے میں لگے رہتے ہیں۔

… گوگل ایڈسینس ٹیم کے ساتھ اور ان کا مسئلہ حل کریں۔ اور آخر میں، وہ اپنے Google Adsense ایڈریس کی تصدیق کی منظوری حاصل کرنے میں کامیاب ہو جاتے ہیں۔

لہذا، یہاں کلیدی عنصر صبر اور بھوک ہے کہ کسی بھی قیمت پر یہ گوگل ایڈسینس تصدیقی پن حاصل کریں۔

دیکھیں، Google Adsense ایڈریس کی تصدیق کے پن کے ساتھ میرے ذاتی تجربے کے مطابق، میں کہوں گا کہ یہ ایک بہت ہی آسان توثیقی عمل ہے جب آپ اپنے ایڈسینس اکاؤنٹ میں اپنی حد حاصل کر لیتے ہیں۔ بلکہ یہ آپ کے علاقے میں آپ کی پوسٹل سروس پر زیادہ منحصر ہے۔

دیکھیں وہ شخص جو آن لائن جاب کر رہا ہے یا آن لائن جاب پیسہ کمانے کے پروگرام سے وابستہ ہے وہ اس گوگل ایڈسینس ایڈریس ویری فکیشن پن سے واقف ہے لیکن آپ کے علاقے کے ڈاکیا جیسا ایک عام سروس مین نہیں ہے…..

…. ان سب باتوں سے واقف ہیں اور وہ اسے سنجیدگی سے نہیں لیتے اور ایسی صورت میں جب آپ کا ایڈریس اس پر واضح نہیں ہوتا تو آپ کا پارسل وہ ہیڈ آفس واپس کر دیتا ہے اور آپ اپنے گوگل ایڈسینس ایڈریس کا انتظار کر رہے ہوتے ہیں۔ تصدیقی پن۔

گوگل ایڈسینس ایڈریس کی تصدیقی پن وصول نہ کرنے کے اس مسئلے کا بہترین حل کیا ہے؟ / میں اپنا ایڈسینس تصدیقی کوڈ کیسے حاصل کروں؟

مکمل مریض کے ساتھ اس طریقہ کار پر عمل کرنے کا حل بہت آسان ہے جب تک کہ آپ کو گوگل ایڈریس ایڈریس کی تصدیق کا پن نہیں مل جاتا۔

جیسا کہ اس کے نام سے واضح ہے کہ یہ پن آپ کے پتے کی تصدیق کے ساتھ ساتھ اس پتے پر آپ کی جسمانی موجودگی کے لیے بھیجا گیا ہے۔ لہذا آپ کو اپنے ایڈسینس اکاؤنٹ میں ایڈریس داخل کرتے وقت بہت محتاط رہنا ہوگا۔

یاد رکھیں، آپ یہ گوگل ایڈسینس ایڈریس تصدیقی پن حاصل کرنے پر راتوں رات کروڑ پتی نہیں بن جائیں گے، اس لیے بے صبری نہ کریں اور صرف اس پن کو حاصل کرنے کے طریقہ کار پر عمل کریں۔

جب گوگل اس ایڈریس ایڈریس کی تصدیق کوڈ بھیجتا ہے تو یہ آپ کی فزیکل ایڈریس کی تصدیق ہوتی ہے اور جب وہ ایڈریس اور شناخت کی تصدیق کے لیے دستاویز اپ لوڈ کرنے کو کہتے ہیں تو یہ آپ کی آن لائن تصدیق ہوتی ہے۔

اس پتے کو اپنے دستاویزی پتہ جیسے کہ آپ کے آدھار کارڈ یا ڈرائیونگ لائسنس کے ساتھ الجھن میں نہ ڈالیں۔ آپ صرف اپنے گھر کے قریب تمام ممکنہ نشانیوں کے ساتھ درست پتہ لکھیں جہاں آپ کے علاقے کا ڈاکیا آپ کے گھر کی آسانی سے شناخت کر سکے اور آپ کے گوگل ایڈریس ایڈریس کی تصدیقی پن فراہم کر سکے۔

اور بہتر سیکورٹی کے لیے، آپ اپنے علاقے کے ڈاکیا سے پہلے ملاقات کر سکتے ہیں اور اسے آنے والے اس پارسل کے بارے میں آگاہ کر سکتے ہیں اور اپنا نام اور نمبر بھی اس کے ساتھ شیئر کر سکتے ہیں تاکہ یہ اس کے ذہن میں یاد رہے۔ یہ پہلی کوشش میں آپ کے گوگل ایڈریس ایڈریس کی تصدیق کا پن حاصل کرنے کے لیے کافی ہوگا۔

یہ سب کچھ کرنے کے بعد بھی، آپ کو اپنا گوگل ایڈسینس ایڈریس کی تصدیق کا پن نہیں مل سکا؟/ میں بغیر پن کے اپنے ایڈسینس ایڈریس کی تصدیق کیسے کروں؟

اس سب کے بعد بھی آپ کو گھبرانا نہیں چاہیے، کیونکہ اگر آپ تمام کوششوں میں ایک پن کے ذریعے اپنے پتے کی تصدیق نہیں کر سکے تو آپ کو کسی بھی قومی دستاویز کے ذریعے اپنے پتے کی تصدیق کرنے کے لیے کہا جائے گا، پھر آپ کو اپنی دستاویز کے مطابق وہی پتہ درج کرنا ہوگا۔

اور اگر آپ نے گوگل ایڈسینس ایڈریس کی توثیق پن کا استعمال کرتے ہوئے اپنے پتے کی تصدیق کر لی ہے تو پھر بھی آپ کو شناخت اور پتے کی تصدیق کے لیے آن لائن تصدیق کے لیے دستاویز اپ لوڈ کرنے کی ضرورت ہوگی جیسے آپ کا پین کارڈ اور آدھار کارڈ۔

لہذا کبھی بھی بے صبری نہ کریں بس اس طریقہ کار پر عمل کریں آپ کو یقینی طور پر آپ کے گوگل ایڈسینس ایڈریس کا تصدیقی کوڈ ملے گا۔

فوری سوال و جواب: گوگل ایڈسینس تصدیقی پن موصول نہیں ہوا۔

AdSense پن حاصل کرنے میں کتنا وقت لگتا ہے؟

ایڈسینس نوٹیفکیشن کے مطابق ایڈسینس پن کو عام طور پر آپ کے پتے تک پہنچنے میں 2-4 ہفتے لگتے ہیں لیکن یہ آپ کے ملک اور گھر کے مقام کے لحاظ سے تھوڑا طویل اور چھوٹا ہو سکتا ہے۔

اس کی تصدیق کے لیے آپ کو اپنے ایڈسینس اکاؤنٹ میں اس پن کو داخل کرنے کے لیے 4 ماہ کا وقت ملتا ہے۔ اگر آپ کو اپنے ایڈریس پر موصول نہیں ہوا ہے تو آپ کو اپنا ایڈسینس پن دوبارہ تخلیق کرنے کے 3 مواقع بھی ملتے ہیں۔

میں اپنا گوگل ایڈسینس ایڈریس کیسے تلاش کروں؟

آپ آسانی سے یہ ایڈسینس ایڈریس فیلڈ اپنے ایڈسینس اکاؤنٹ میں حاصل کر سکتے ہیں۔ آپ صرف اپنے ایڈسینس اکاؤنٹ میں لاگ ان کریں اور پھر ادائیگی کے سیکشن میں جائیں اور پھر سیٹنگ میں جائیں اور پھر مینیج سیٹنگ کے لنک پر کلک کریں۔

پیمنٹ پروفائل سیکشن میں نام اور پتے کے آگے کلک کریں، یہاں آپ اپنے ادائیگی کا پتہ اپ ڈیٹ کر سکتے ہیں اور پھر اسے موثر بنانے کے لیے محفوظ کریں بٹن پر کلک کریں۔

AdSense فی 1000 ملاحظات کتنا ادا کرتا ہے؟

چونکہ آپ کی ویب سائٹ پر ملاحظات کی ایک مقررہ تعداد کے لیے کوئی مقررہ رقم نہیں ہے لیکن اس طرح کے نظارے کے لیے آپ $0.5 سے $2 کی توقع کر سکتے ہیں۔ یہ آمدنی مقام اور آپ کے بلاگ کی جگہ کے مطابق اتار چڑھاؤ آ سکتی ہے۔

کیا میرے پاس 2 AdSense اکاؤنٹس ہیں؟

ایڈسینس پالیسی کے مطابق، ایک وصول کنندہ کے پاس صرف ایک ایڈسینس اکاؤنٹ ہو سکتا ہے۔ لہذا آپ کے نام اور پتہ پر، آپ کا صرف ایڈسینس اکاؤنٹ ہو سکتا ہے۔ آپ اس ایک ایڈسینس اکاؤنٹ کو متعدد سائٹس پر استعمال کر سکتے ہیں۔

بہت سے صارفین کسی بھی طرح نام اور پتہ اور آئی ڈی تبدیل کر کے متعدد ایڈسینس اکاؤنٹس بنانے میں کامیاب ہو جاتے ہیں لیکن یہ تب تک کام کرتا ہے جب تک کہ آپ گوگل کے ذہین ٹریکنگ میکانزم کی گرفت میں نہ آجائیں۔

لہذا ایماندار ہونے کی کوشش کریں اور صرف ایک ایڈسینس اکاؤنٹ کے ساتھ ایک نام اور ایک ایڈریس کے ساتھ کام کریں۔ ایک ایڈسینس اکاؤنٹ بہت ساری ویب سائٹس اور یوٹیوب چینلز کے لیے کافی ہے۔

گوگل ایڈسینس کے لیے کم از کم ادائیگی کتنی ہے؟

گوگل ایڈسینس کے لیے کم از کم ادائیگی $100 ہے، ایک بار جب آپ اس رقم تک پہنچ جائیں گے تب ہی آپ اگلے 30 دنوں میں اپنی رقم نکال سکتے ہیں یا حاصل کر سکتے ہیں۔

میں بغیر پن کے اپنے AdSense اکاؤنٹ کی تصدیق کیسے کروں؟

اب گوگل ایڈسینس کے پاس ایک متبادل آپشن ہے جہاں آپ صرف چند تفصیلات بھر کر اور ذکر کردہ ایڈریس کے ساتھ اپنی قومی شناخت میں سے ایک اپ لوڈ کرکے اپنے ایڈسینس ایڈریس کی تصدیق کرسکتے ہیں۔

لہذا اب آپ کو پریشان ہونے کی بالکل ضرورت نہیں ہے اگر آپ کسی وجہ سے تمام کوششوں میں پن حاصل کرنے میں کامیاب نہیں ہوتے ہیں، تو آپ اپنے گوگل ایڈسینس اکاؤنٹ میں اپنی آئی ڈی اپ لوڈ کر کے اپنے ایڈریس کی تصدیق کر سکتے ہیں۔

میں ایڈسینس کی منظوری تیزی سے کیسے حاصل کر سکتا ہوں؟

ایڈسینس کی تیز منظوری حاصل کرنے کے لیے کچھ بنیادی اور آسان اقدامات ہیں:

سب سے پہلے، اپنی ویب سائٹ پر اعلیٰ معیار کا مواد بنائیں۔
آپ کے بلاگ کو میٹا ٹیگ کی مدد سے آپٹمائز کیا جانا چاہیے اور اسے سرچ انجن فرینڈلی ہونا چاہیے۔
ڈومین کی عمر 6 ماہ ہونی چاہیے۔
آپ کو اپنے بلاگ یا ویب سائٹ پر کافی مواد ہونا چاہیے۔
آپ کی ویب سائٹ یا ڈومین کو گوگل پر بلاک نہیں کیا جانا چاہیے۔
آپ کی ویب سائٹ ایڈسینس کی شرائط و ضوابط کے مطابق بنائی جائے۔

کیا AdSense آپ کو میل بھیجتا ہے؟

ہاں، وقتاً فوقتاً ایڈسینس آپ کو مناسب اطلاعی ای میلز بھیجتا ہے جیسے نیوز لیٹر اور اہم نوٹس۔ ایڈسینس سے مناسب اطلاع حاصل کرنے کے لیے آپ کو اپنے ایڈسینس اکاؤنٹ میں اپنی ای میل آئی ڈی کو اپ ڈیٹ رکھنا چاہیے۔

کیا میں ایڈسینس کا پتہ تبدیل کر سکتا ہوں؟

جی ہاں، گوگل اب آپ کو اپنے ایڈسینس اکاؤنٹ میں نام کے ساتھ ساتھ پتہ بھی تبدیل کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ اس کے لیے اقدامات کے لیے، آپ اسی طبقہ سے متعلق اوپر والا سوال دیکھ سکتے ہیں۔

ایڈسینس کو ادائیگی میں کتنا وقت لگتا ہے؟

Adsense عام طور پر آپ کے پچھلے مہینے کی ادائیگی مہینے کی 21 سے 26 تاریخ کے درمیان جاری کرتا ہے۔ اور پھر اسے آپ کے بینک اکاؤنٹ میں آنے میں زیادہ سے زیادہ چار ہفتے لگتے ہیں۔ کسی بھی اپ ڈیٹ کے لیے، آپ ایڈسینس کی ادائیگی سے متعلق نوٹیفکیشن یا ویب سائٹ دیکھ سکتے ہیں۔

تصدیق کی حد کیا ہے؟

ایڈسینس اکاؤنٹ میں مختلف حدیں ہیں۔ لیکن سب سے زیادہ قابل اطلاق اور قابل استعمال حد ایڈریس کی تصدیق کے لیے ہے اور یہ صرف $10 ہے۔

ایک بار جب آپ اس رقم تک پہنچ جاتے ہیں تو پھر گوگل آپ کو ایڈسینس کا توثیقی کوڈ بھیجتا ہے یا آپ ایڈریس کی تصدیق کے عمل کے اہل ہو جاتے ہیں جسے آپ اپنے گوگل ایڈسینس اکاؤنٹ میں دستاویزات اپ لوڈ کرکے بھی بنا سکتے ہیں۔

اگر آپ ابھی تک ایڈسینس کے بارے میں نہیں جانتے اور آپ نے اپنا ایڈسینس اکاؤنٹ سیٹ اپ نہیں کیا ہے تو آپ نیچے دیے گئے لنک سے ایڈسینس سے متعلق کچھ اچھے اور مفید بلاگز پڑھ سکتے ہیں۔

Google Adsense Account setup in Hindi…

Google Adsense account setup in English

How to enable or set up Google Adsense payment or Adsense address verification pin?

Have you not received your Google Adsense PIN?

How To Submit Tax Information In Google Adsense In Hindi

How to Submit Tax Information Form in Google Adsense for YouTube and Blog

ADSENSE ADDRESS VERIFICATION PIN: FAQ

Where do I put the AdSense code on my website

How to create Ad units in Google Adsense

نتیجہ:

لہذا تمام بلاگ (Google Adsense Verification Pin موصول نہیں ہوا) کی کہانی کا نتیجہ یہ ہے کہ Google Adsense ایڈریس کی تصدیق کا پن ایک سادہ فزیکل ایڈریس کی تصدیق ہے جہاں آپ کی شناخت کی تصدیق کے لیے آپ کے ایڈریس پر ایک کوڈ بھیجا جاتا ہے۔ اس لیے پن کی درخواست کرنے سے پہلے صرف اپنے قریب کے تمام ممکنہ نشانات کے ساتھ اپنا کامل پتہ درج کریں جہاں تک کوئی بھی بغیر کسی پریشانی کے آسانی سے پہنچ سکتا ہے۔ اور جب وہ کسی بھی دستاویز کو اپ لوڈ کرنے کے لیے کہتے ہیں تو آپ اپنی دستاویز کے مطابق اپنا پتہ تبدیل کر سکتے ہیں۔

چونکہ پتہ مکمل طور پر تبدیل نہیں ہوا ہے لیکن دستاویز کے حوالے سے اس میں تھوڑا سا تاریخی فرق ہے۔ وہ تاریخ اور آپ کے درج کردہ تمام پتوں کا بھی انتظام کرتے ہیں، لہذا پتے کے ساتھ الجھن میں نہ پڑیں اور اپنی ضرورت کے مطابق اسے درج کریں۔ جیسا کہ جب آپ کو پن وصول کرنے کی ضرورت ہو تو اسے تمام نشانیوں اور نشانیوں کے ساتھ بہترین اور واضح کریں اور جب آپ کو دستاویز کی تصدیق کرنے کی ضرورت ہو تو آپ اسے اپنے دستاویز کے مطابق دوبارہ اپ ڈیٹ کر سکتے ہیں

اس بلاگ کے اندر (گوگل ایڈسینس کی تصدیق کا پن موصول نہیں ہوا)، ہم نے سوچا ہے کہ میں بغیر پن کے اپنے ایڈسینس ایڈریس کی تصدیق کیسے کروں، میں اپنا ایڈسینس، تصدیقی کوڈ کیسے حاصل کروں، ایڈسینس میں اپنے ایڈریس کی تصدیق کیسے کروں، گوگل ایڈسینس کب تک تصدیق کرنے کے لیے لیتا ہے، ایڈسینس ایڈریس کی تصدیق کا پن موصول نہیں ہوا، ایڈسینس ایڈریس کی تصدیق کا فارم، بغیر پن کے ایڈسینس ایڈریس کی تصدیق گوگل ایڈسینس پن کو کیسے ٹریک کریں، ایڈسینس کی تصدیق کی حد، پن کوڈ کی تصدیق کریں۔ PIN کی تصدیق AdSense AdSense PIN غلط ایڈریس پر بھیجا گیا۔

ہم نے یہ بھی دیکھا ہے کہ ایڈسینس پن حاصل کرنے میں کتنا وقت لگتا ہے، میں اپنے ایڈسینس اکاؤنٹ کی تصدیق کیسے کروں، آپ ایڈریس کی تصدیق کیسے کریں، میں اپنا گوگل ایڈسینس ایڈریس کیسے تلاش کروں، ایڈسینس فی 1000 ویوز کتنا ادا کرتا ہے، کیا ایڈسینس پن موصول نہیں ہوا، کیا میرے پاس 2 ایڈسینس اکاؤنٹس ہیں؟ گوگل ایڈسینس کے لیے کم از کم ادائیگی کتنی ہے، میں بغیر پن کے اپنے ایڈسینس اکاؤنٹ کی تصدیق کیسے کروں، میں ایڈسینس کی منظوری تیزی سے کیسے حاصل کرسکتا ہوں، کیا ایڈسینس آپ کو میل بھیجتا ہے، کیا میں ایڈسینس کا پتہ تبدیل کرسکتا ہوں، ایڈسینس کو ادائیگی میں کتنا وقت لگتا ہے، کیا ہے توثیقی حد

کسی بھی سوال کی صورت میں، آپ ہمیں a5theorys@gmail.com پر لکھ سکتے ہیں ہم آپ سے جلد از جلد رابطہ کریں گے

امید! آپ کو گوگل ایڈسینس کی تصدیق کا پن موصول نہیں ہوا کے بارے میں اس پوسٹ سے لطف اندوز ہوا ہوگا۔

براہ کرم ذیل میں تبصرہ سیکشن میں اپنی اہم رائے دینے کے لیے آزاد محسوس کریں|Google Adsense تصدیقی پن موصول نہیں ہوا|

ایک اچھا وقت ہے!

Anurag

I am a blogger by passion, a software engineer by profession, a singer by consideration and rest of things that I do is for my destination.

Leave a Reply

Your email address will not be published.